LEVERING

Wat als ik mijn bestelling te laat heb ontvangen? Of als mijn pakje beschadigd geleverd wordt?

IK HEB MIJN BESTELLING TE LAAT ONTVANGEN

Als u gevraagd hebt om uw bestelling te leveren, moet de handelaar dat binnen de 30 dagen doen, tenzij een andere datum is afgesproken.

Als de leveringsdatum van essentieel belang was omdat u het product nodig had voor een bijzondere gebeurtenis (bijvoorbeeld een bruidsjurk of een kerstboom), dan hebt u het recht om het contract te beëindigen en mag u een terugbetaling vragen. Is de leveringstermijn belangrijk, wijs daar dan op bij de bestelling

MIJN BESTELLING IS NOG ALTIJD NIET GELEVERD

Als u het product niet hebt ontvangen binnen de 30 dagen of op de afgesproken datum, geef dan een nieuwe (redelijke) termijn op om de levering uit te voeren.

Als de handelaar ook binnen de nieuwe termijn niet levert, dan hebt u het recht om het contract te beëindigen en mag u een snelle terugbetaling vragen.  

 

MIJN GELEVERDE BESTELLING IS BESCHADIGD

De handelaar is verantwoordelijk voor eventuele schade aan producten van het moment waarop ze worden verstuurd tot het ogenblik van ontvangst, zelfs als de schade bij de behandeling door de transporteur is ontstaan. U hebt het recht om te vragen dat het product wordt hersteld of vervangen. Als dat niet kan, mag u een terugbetaling vragen.

Controleer bij de levering meteen de staat van uw pakje: maak een foto van de beschadigde verpakking en neem meteen contact op met de verkoper.

IK MOET ONVERWACHTE LEVERINGSKOSTEN BETALEN

U moet altijd duidelijk worden geïnformeerd over de totale prijs van uw aankoop, met inbegrip van de leveringskosten en andere kosten die worden aangerekend. In geval van extra kosten moet u daar uitdrukkelijk mee instemmen, bijvoorbeeld wanneer de handelaar een spoedlevering of een geschenkverpakking voorstelt