KLACHT INDIENEN
Heeft u eerst samen met de handelaar naar een oplossing gezocht?
Heeft u het reglement bekeken?
Gelieve het klachtenformulier online in te vullen.
Begin met uw voornaam, familienaam en email.
Klik op “verder” en volg de procedure.
Hulp nodig? Bekijk hier onze tutorial.
U kunt ook een klacht indienen per post naar het adres onderaan deze pagina.
Weet dat u als consument het recht hebt om uw klacht op elk moment van de procedure in te trekken door een eenvoudige melding aan het Secretariaat of de Verzoener.
Als Ombudsman voor de Handel bieden wij oplossingen voor het oplossen van uw geschillen met e-shops sites buiten België. Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR), beschikbaar gesteld door de Europese Commissie, maakt online winkelen veiliger en eerlijker. Het stelt u in staat toegang te krijgen tot kwalitatieve geschillenbeslechtingsinstrumenten.
Het ODR-platform is een internetplatform dat door de Europese Commissie is opgezet om geschillen die voortkomen uit e-commerce buiten de rechtbank om op te lossen : Onlinegeschillenbeslechting | Europese Commissie (europa.eu)