-
Reparatie
-
Vervanging van het product/dienst
-
Gedeeltelijke terugbetaling
-
Volledige terugbetaling
-
Verzending van het ontbrekende product / Voltooiing van de onvolledige dienst
-
Anders
- De Ombudsman voor de Handel is enkel bevoegd voor handelaars die geregistreerd zijn in België.
- Voordat u uw klacht indient, zorg ervoor dat u de procedure goed heeft gelezen om te begrijpen hoe wij uw zaak behandelen.
- Terwijl u het formulier invult, zullen wij continu evalueren of uw klacht voldoet aan onze criteria.
- Als uw klacht ontvankelijk is, gaan we over tot het proberen op te lossen van het probleem door u in direct contact te brengen met de handelaar via een beveiligde communicatieruimte op dit platform.
- Als er geen oplossing wordt gevonden in de eerste fase van de onderhandeling, zal een verzoener worden aangewezen.
- U heeft het recht om u in elk stadium van de procedure terug te trekken.
De bestanden zijn succesvol verzonden
Het maximale aantal bestanden is bereikt
La limite de taille de fichier a été dépassée (10Mb)
Bestandsformaat wordt niet geaccepteerd
Het bestand staat al in de wachtrij
Fout bij het herstellen van het gedecodeerde bestand.
verzonden bestanden
-
Terugbetaling
-
Aankoopbon
-
Promotie
-
Facturatie
-
Niet ontvangen
-
Gedeeltelijk ontvangen
-
Buiten de termijn
Voer uw e-mailadres in om door te gaan
Voer uw wachtwoord in
Maak uw profiel aan om door te gaan
-
Defect product of dienst
-
Product of dienst dat niet voldoet aan de beschrijving
-
Leveringsproblemen
-
Facturatie- of betalingsproblemen
-
Retourproblemen